تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
12
مارون کهگیلویه

حضور تیم کاراته مارون کهگیلویه در سوپر لیگ کاراته کشور

  • کد خبر : 761
  • 17 ژانویه 2021 - 0:49
حضور تیم کاراته مارون کهگیلویه در سوپر لیگ کاراته کشور

  رحیم محمود زاده ،رئیس هیات کاراته کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت : تیم کاراته مارون کهگیلویه وبویراحمد با حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان و هیات کاراته استان مجوز حضور در سوپر لیگ را کسب تا قهرمانان کاراته استان برای اولین بار حضور در سوپر لیگ را تجربه کنند. علی […]

 

رحیم محمود زاده ،رئیس هیات کاراته کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت : تیم کاراته مارون کهگیلویه وبویراحمد با حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان و هیات کاراته استان مجوز حضور در سوپر لیگ را کسب تا قهرمانان کاراته استان برای اولین بار حضور در سوپر لیگ را تجربه کنند.
علی کریمی پویا ،رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی مارون با اعلام این خبر گفت :تیم کاراته مارون به سرمربیگری روح الله عادل پور و مربیان قدرت الله عادل پور و سلمان جعفری و با حضور کاراته کاران بومی استان ، محمد آفریدون،آریا نوری،سجاد جوزاریان،مهدی محمدی،جلال عابدی،احمد رضا انصاری و چند بازیکن کمکی از استان های فارس،هرمزگان و تهران به سرپرستی باقر خادمی نیا در این دوره از مسابقات که در بهمن ماه برگزار می شود شرکت می کنند.
روح الله عادل پورسرمربی تیم سوپر لیگ کاراته استان گفت :هدف ما در این دوره کسب بهترین عملکرد است و به امید خدا در سالهای آینده با حمایت های مسئولین استانی و کشوری و سرمایه گذاری بیشتر برای کسب سکوی قهرمانی تلاش می کنیم .
لینک کوتاه : https://yasujkarate.ir/?p=761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.