تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
13
سوپر لیگ

زمان قرعه کشی تیم ها و آغاز هفته اول سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته آقایان و بانوان کشور اعلام شد.

  • کد خبر : 769
  • 21 ژانویه 2021 - 1:12
زمان قرعه کشی تیم ها و آغاز هفته اول سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته آقایان و بانوان کشور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، با توجه به اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون و با توجه به اتمام زمان ثبت نام و واریز مبلغ ورودیه تیم ها در لیگ های کاراته کشور در بخش آقایان و بانوان، مسابقات لیگ امسال به صورت فشرده طبق زمان بندی اعلامی به شرح زیر در تهران برگزار […]

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، با توجه به اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون و با توجه به اتمام زمان ثبت نام و واریز مبلغ ورودیه تیم ها در لیگ های کاراته کشور در بخش آقایان و بانوان، مسابقات لیگ امسال به صورت فشرده طبق زمان بندی اعلامی به شرح زیر در تهران برگزار میشود. 

قرعه کشی تیم ها روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه، ساعت ۱۵ قرعه کشی تیم های حاضر در سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته آقایان انجام میشود و ساعت ۱۶:۳۰ نیز قرعه کشی سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته بانوان برگزار میشود.

مراسم قرعه کشی درمجموعه ورزشی کبگانیان تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار میشود، و از هر تیم تنها یک نماینده (سرپرست یا سرمربی) میتواند حضور داشته باشد.

هفته اول سوپر لیگ کاراته در بخش آقایان ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه و هفته اول لیگ برتر کاراته در بخش آقایان ۳۰ بهمن، ۱ و ۲ اسفند ماه در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار میشود.

تمامی تیم ها یک روز قبل از زمان اعلامی مسابقه باید در محل های اعلامی سازمان لیگ و مسابقات جهت انجام تست کرونا و قرنطینه حضور داشته باشند تا پس از منفی اعلام شدن تست طبق زمانبندی اعلامی مسابقات آغاز شود. لازم به ذکر است تنها نفراتی مجوز حضور در سالن مسابقات راخواهند داشت که تست آن ها منفی باشد همچنین هزینه محل اسکان، تغذی  ه و انجام تست کرونا بر عهده تیم ها میباشد.

 

لینک کوتاه : https://yasujkarate.ir/?p=769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.